top of page

Kung Magtueueumpok ro mga Bituon



Sa madueom nga kaeangitan nga maeapad

Ro mga grupo it bituon hay gasiga gakontra

Sa gagilak nga malipueon nga buean nakapalibot

Andang mga korte hay eain-eain, kanami tan-awon


May korteng tawo, isda, pispis ag toro

Sang pamatyag hay bukon ako’t saeanhon

Makit-an baea nanda ako nga nagapanangda?

Gaeungay baea sanda iya sa eugta?


Halin sa ibabaw, gapanupod it kahayag

Ginapanami ro ordinaryo nga gabii

Andang kaanyag hay indi mabayluhan

Busa nagapasaeamat ako sa tagtugang maaeam


Dahil kara, kada gabii ako gatangda sa eangit

Ginabantayan ko ro anda nga paghueag

Kon amat ro iba hay gapanago sa daeaura

Gasangkiri ro makit-an ag mas masubo kon mauean


Akon nga handom, kunta indi sanda mag-untat

Sa pagsiga ag pagtao it kalibangan sa tanan

Pero tanan nga butang hay may katapusan

Kaya samtang may oras pa, iapresyarar ko sanda

0 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page